【国産車試乗】NISSAN LEAFで首都高速都心環状線を巡る

『リーフの便利機能なしでの走行性能を都心環状線でチェック‼』

まず、僕は発達障害(ASD気味)があって、正直に言うと頭の中で上手い具合にイメージしてそれから上手く言葉に置き換えてそれを口にするという事が非常に苦手であるが、何とか思った事を口しようと努めている。

このリーフ(ゼロ・エミッション)という国産の電気自動車を試乗してみた。
因みに今回の試乗は、一日試乗モニターという事で、丸一日このリーフで色んなところを走り回ってみた。コロナ・パニック(COVID-19コロナウイルス)で自粛ムードが強いなかでの試乗だ。

因みにこの様なマシンをテストドライブするのは、僕なりの発達障害者支援の一環でもある。

ここでは主に、首都高速都心環状線(C1)を走る。

このリーフが誇る超便利機能、プロパイロット機能やeペダルモードは敢えて使わずに首都高速都心環状線の外回り(時計回り)でその走行性能を確かめてみた。

“Checking the running performance of the reef without convenient functions on the central loop line”

First of all, I have a developmental disorder (ASD), and to be honest, I am very weak at imagining a good condition in my head and then translating it well into words and speaking it, but somehow I try to say what I thought.

I tried this Reef (Zero Emission) domestic electric car.
By the way, this test drive is a one-day test drive monitor. It is a test ride in a strong self-control mood with Corona Panic (COVID-19 Coronavirus).

By the way, test driving such a machine is part of my support for people with developmental disabilities.

Here, you will mainly drive on the Metropolitan Expressway Loop Line (C1).

I did not dare use the super convenience function, pro pilot function and e-pedal mode that this reef boasts, and checked its running performance on the outer circumference (clockwise) of the Tokyo Metropolitan Expressway Loop Line.

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